for a healthier future
Marktkraam display

Delhaize wil komende zomer sterk inzetten op hun versafdeling, met groente en fruit in de hoofdrol.
Onder het motto ‘Colour Your Summer’ of geef kleur aan je zomer,  worden de winkels aangemoedigd
om hun versafdeling zo aantrekkelijk en kleurrijk mogelijk op te stellen.
Om hen daarbij te helpen heeft onze Category Marketeer Groente van onze marketing afdeling
samen met een externe partij een marktkraam-display ontwikkeld waarmee de Delhaize chefs van de
versafdeling een maximaal resultaat kunnen bekomen met een minimale inzet.
Onderaan de display zit een krijtbord bevestigd. Op die manier kunnen de winkels er nog een eigen
persoonlijke touch aan geven. Echt aan alles wordt gedacht, ook de krijtjes worden meegeleverd met
de display.

Wat er gepresenteerd wordt in het marktkraam is aan iedere chef om zelf in te vullen. Enkel groenten,
enkel fruit, of een mengeling van beiden? Alles kan! Zolang de producten maar voor zich spreken en
een stralende zomer weerspiegelen!
Wij geven alvast enkele opstellingen mee ter inspiratie.

 

Deze week gaan we maar liefst 650 marktkraampjes uitleveren aan de verschillende winkels. Wij zijn
heel benieuwd om de verschillende creaties te spotten in de winkels doorheen de zomer!

Heb jij na het lezen van dit artikel ook zin om samen met Delhaize een boost te geven aan de
consumptie van groenten & fruit? Dan hebben we goed nieuws voor jou, want momenteel zoeken we
nog actief naar een gedreven en gepassioneerde Category Marketeer!
Neem snel een kijkje en wie weet zien we elkaar binnenkort wel voor een fijn gesprek!